דילוג לתוכן

נחת (והמלצות על בלוגים שווים)

אוקטובר 14, 2012

 

one_lovely_blog

מן שבוע של פרגון נחת עלי,

לא פשוט לפולניה להתרווח בשקט ולקבל מחמאות, אבל לפעמים אין ברירה.

גם התגלגל אלי משחק הפרגונים של פייסבוק – בו אתה מפרגן בפומבי ל – 3 חברי פייסבוק שלך, והם מפרגנים הלאה עד שכל הפייסבוק יהיה מוצף באנשים נרגשים (וזו לא ציניות – באמת התרגשתי),

גם רוצים לספר על הבלוג שלי באיזה מגזין (זה יהיה רק בנובמבר, אז אני משחקת אותה קולית בינתיים),

וגם קיבלתי את ה – One lovely blog award

ומה זה אומר?

זה אומר שמישהי חושבת שהבלוג שלי מקסים…(גילוי נאות המישהי הזו היא אחותי)

וזה אומר שעכשיו עלי  – להודות לה, לספר לכם 7 דברים שלא ידעתם עלי ולשתף אתכם ב – 15 בלוגים חביבים עלי – להם אני למעשה מעבירה את מטה ה – lovely.

אז קודם כל – תודה לאחותי , מהבלוג – http://gonnabe40.wordpress.com

את מקור תמיכה תמידי, בענייני בלוגים ובעיקר בחיים בכלל צוחק בקול

7 דברים שלא ידעתם עלי…זה לא פשוט – כיוון שחלק לא מבוטל מהקוראים מכיר אותי ממש טוב…

אז מי שלא חידשתי לו –שיעמיד פני מופתע.

1. אני אוהבת לאכול קרח. בטירוף.

בחדר לידה – שלחתי את אילן להביא לי קרח,

לצבא באו לבקר אותי עם שקית של Mr. Ice, ואגב – זה קשור לאנמיה – אז אם במקרה הילד שלכם אוכל קרח כמו משוגע, תעשו לו בדיקות דם.

2. כשאני ישנה –כלום לא מעיר אותי – לא אזעקות ולא ילדים צורחים, ואם במקרה אני מתעוררת, זה בכאילו ולמעשה אני ממש לא מודעת למה אני עושה. ככה למשל צעקתי על אילן למה הוא הרשה לירדן לעבור אלינו למיטה כשלדבריו אני הבאתי אותה במו ידי –אני מאמינה לו.

3. אני מספרת את אותו סיפור המון פעמים בלי לזכור שכבר סיפרתי.

מהבחינה הזו אגב, הבלוג הוא ממש ירייה ברגל, כי אז יש חברים שאפילו פעם אחת אני לא יכולה לספר להם – הם כבר קראו את זה בבלוג.

4. כל מה שאופסן בזיכרון שלי עד לכניסת הפלאפונים לחיינו יהיה שם לעד – ימי הולדת של חברות מהיסודי, טלפונים של הורים של אותן חברות, מרגע שנכנס הפלאפון, בסיוען של הלידות שמחקו לי סופית את היכולת לעבד נתונים – אני לא זוכרת כלום – גם לא את הנייד של בעלי.

5. פעם מכרתי שואבי אבק.

6. ובאמצע תצוגה בבית לקוחות פוטנציאליים, נקרע לי כל התפר של הישבן במכנסיים…

7. כשאני אהיה גדולה, אני אוציא ספר.

הבלוגים המומלצים שלי – (רק הרשימה הזו מספרת עלי לא מעט)

אימהות:

הבלוג של לימור לוי אוסמי – לימור היא מקימת האתר הנפלא – "מדברות אימהות", ובתוכו יש לה בלוג עם הרבה דברי טעם.

הבלוג של מקופלת – ללא ספק האמא הכי מצחיקה באזור.

אמא מקצועית – החיים הפשוטים של כולנו בהתבוננות מקסימה.

אסתי רוז'נסקי – אלופת הטיפים והפרקטיות.

http://beafunmum.com/

 

אימון:

http://www.eranstern.co.il/ – הבלוג של ערן שטרן – אחד המאמנים המובילים בארץ, הרבה תובנות והשראה.

פמיניזם/מגדר:

http://kotzim.wordpress.com

טיולים:

http://yomanmasa.blogspot.co.il/

אוכל:

http://www.dvarimbealma.com/2012/09/3415 – בישול פשוט, ביתי וצמחוני.

http://bissim.com/ – אין צורך להציג , נכון?

קולנוע והגיגים לחיים:

הדף הלבן – גלית כותבת על קולנוע – אבל בעצם על החיים – בלוג מקסים עם תדירות שצריכה לעלות…לא שאני רומזת משהו גלית…

דברים יפים:

מיס פטל

פיטוטי

http://colourfulway.blogspot.co.il/

 

צילום:

אוצרת רגעים

 

תהנו, ותפרגנו.

 

 

 

 

13 תגובות leave one →
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) permalink
    נובמבר 4, 2012 5:11 pm

    גדול !!!

    הבלוג שלך מהמם. איזה כושר תיאור אדיר, כמו תמונה במצלמה הכי משוכללת, רק שזה במילים

    אבא

  2. אוקטובר 24, 2012 12:38 pm

    תודה על הפירגון
    לא ראיתי
    לא ידעתי..
    אני כזאת לא מעודכנת..

  3. אוקטובר 17, 2012 1:15 pm

    יא, איזה כיף לי, ואיזה כבוד גדול להיות ברשימת המומלצים שלך, ועוד בחברה כל כך מכובדת. תודה ענקית שחשבת עליי… הולכת לעשות share בפייסבוקי.

  4. אוקטובר 16, 2012 12:09 pm

    תודה עדי 🙂 שמחתי להכיר בלוגים נפלאים חדשים. את שלך, אני כמובן מכירה מזמן.

  5. אוקטובר 15, 2012 2:49 pm

    תודה על הפירגון! זה כיף. ובאמת הכרתי כאן כמה בלוגים שאני לא מכירה, שזה די הישג בהתחשב בזה שאני כל היום באינטרנט 🙂

  6. שוש permalink
    אוקטובר 15, 2012 10:37 am

    תענוג לקרוא!!
    האנרגטיות,ההומור,התיאורים המציאותיים והתובנות המצורפות אליהם בהחלט מהנים,מפרים ומדבקים.
    אמא שלך

  7. ורד permalink
    אוקטובר 15, 2012 8:50 am

    כבוד!

  8. שרון גל permalink
    אוקטובר 15, 2012 7:26 am

    את חייבת להוציא ספר! חייבת!!! (אה, רגע, מספר 7…)

    • אוקטובר 15, 2012 10:19 am

      אח, ביום שזה יקרה, את תאלצי להיות העורכת 🙂

  9. אוקטובר 15, 2012 7:22 am

    הי עדי תודה על הפרגון!!! חלק מהבלוגים שכתבת אני כבר מכירה וזה כבוד להיות באותה רשימה אתם, ואת החלק שלא… כנראה שמיד אכיר (-; תודה!

  10. האחיין הגדול שלך permalink
    אוקטובר 14, 2012 11:55 pm

    אולי אם כבר מזכירים את הבלוג במגזין זה יזכיר לך שאת גם צריכה לעבד את כל הסיפורים כאן לספר? 🙂

    • אוקטובר 15, 2012 12:11 am

      כבוד שאתה מגיב לי כאן 🙂 זה עוד יקרה, אבל תמשיך להזכיר לי.

כתיבת תגובה